Alle handler foretaget via denne hjemmeside foregår mellem dig, som kunde, og

Håndlavet Sorgenfri

Vestervangen 5C

8740 Brædstrup

Tlf 24637425


Kundeservice:

Du kan altid kontakte Håndlavet Sorgenfri ved at ringe på tlf. 24637425 eller sende en e-mail til kontakt@hlsf.dk

Ordrebekræftelse:
Alle ordrer bekræftes automatisk pr. e-mail. Har du ikke fået en ordrebekræftelse, kan det være fordi, bestillingen ikke er gået igennem, eller fordi du ikke har udfyldt din E-mailadresse korrekt.
I nogle tilfælde er mailen røget i spam-filteret.
Du vil hurtigst muligt modtage besked pr. e-mail eller telefon, hvis der skulle være problemer med levering (restordre eller udsolgte artikler).
Benyt venligst ordrenummeret fra ordrebekræftelsen ved henvendelser vedr. ordren.
 

Betaling:
Du kan vælge at betale med dankort, andre betalingskort eller ved mobilepay.
 

Levering:

Vi bestræber os altid på at sende ordrer samme dag, som de er modtaget, og ellers afsendes normalt 1-3 dage efter, at betalingen er registreret, såfremt varerne er på lager.

Der tages forbehold for ferie og sygdom.
 

Fragt:

Alle ordrer leveres med DAO, GLS eller BRING

Du kan vælge at hente pakken i pakkeshop eller at få pakken leveret på din privatadresse. Yderligere er der mulighed for at benytte Click & Collekt og afhente din bestilling på Sorgenfri 9, du modtager en E-mail eller sms når din bestilling er klar til afhentning.


Udenlandske forsendelser pålægges fragt afhængig af modtagerland og vægt.

Retur:
Ved køb på nettet har du altid 14 dages retur-/fortrydelsesret.UNDTAGEN det du køber fra SÆRLIGE TILBUD og Restpartier, det tages ikke retur og refunderes derfor heller ikke.
Herefter tager vi kun retur efter aftale og der udstedes et tilgodebevis.

Kontakt altid Håndlavet Sorgenfri før evt. returnering og vedlæg ordresedlen med påtegnelse om hvad du returnerer.

Varerne skal være ubrugte og returneres i original, intakt og ubrudt emballage.
Du afholder selv de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varerne. Vi gør opmærksom på, at vi ikke modtager pakker sendt pr efterkrav, ligesom vi heller ikke afhenter pakker sendt retur uden omdeling.
Du bærer risikoen for varen fra varens levering, og ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.
Hvis du benytter din fortrydelsesret af hele ordren, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig.


Ved uafhentede pakker eller pakker hvor modtagelse er nægtet, fratrækkes returneringsomkostninger i det beløb der tilbagebetales.


HUSK ALTID AT VEDLÆGGE KOPI AF ORDRESEDDEL i pakken ved returnering.

Varens stand ved returnering:
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde den fungerer på.
Du kan prøve varen på samme måde som hvis du stod i en fysisk butik. 

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik.
Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
At prøve garn eller strikkepinde af ved at strikke med det er således at tage det i brug, og vil forringe varens værdi, så der ikke kan refunderes penge.
Er banderoler eller indpakning brudt, betragtes varen som taget i brug og tages således ikke retur.
Hvis garnet lugter af røg når det kommer retur, har det også været udsat for en ibrugtagen, som er udover det du kan i butikken og pengene kan ikke gives retur.


Vær venligst opmærksom på at varer lavet på bestilling ikke tages retur.

Reklamation:
Tag altid kontakt til Håndlavet Sorgenfri hvis du mener der er fejl i det du har modtaget fra os.